مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1395 ساعت 17:152017-03-05سياسي

آزادسازی 95 درصد عرصه های منابع طبیعی در سواحل گیلان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از آزادسازی بیش از 95 درصد عرصه های منابع طبیعی در طول سواحل گیلان خبر داد و گفت: استان گیلان در زمینه آزادسازی حریم دریا نسبت به سایر استان های شمالی وضعیت مطلوب تری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس داود زارع در همایش همیار طبیعت باشیم که به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: نهادینه شدن این فرهنگ از وارد شدن خسارت به عرصه های منابع طبیعی جلوگیری می کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان بر لزوم حفاظت و صیانت از انفال الهی تأکید کرد و افزود: بنا بر آیات شریفه سوره انفال، منابع طبیعی متعلق به امام زمان(عج) است و ما سربازان انفال هستیم، از این رو همه مردم در راستای حفاظت از منابع طبیعی باید کوشا باشند تا بتوانیم این امانت را به نسل های آینده بسپاریم.

وی از آزادسازی بیش از 95 درصد عرصه های منابع طبیعی در طول سواحل گیلان خبر داد و گفت: استان گیلان در زمینه آزادسازی حریم دریا نسبت به سایر استان های شمالی وضعیت مطلوب تری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 95 درصد عرصه های منابع طبیعی در سواحل گیلان

آزادسازی 95 درصد عرصه های منابع طبیعی در سواحل گیلان